To sidebar

Wednesday, April 28 2021

Czym zajmuje się specjalista SEO?

digital-marketing-1725340_640.jpg, Apr 2021

Jeśli Twoja witryna nie generuje dużego ruchu, może być konieczne ulepszenie gry polegającej na optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO). Nie ma gry? Nie ma problemu. Pomocny może być specjalista ds. SEO.

Te słowa kluczowe „król” mogą generować większy ruch niż godziny szczytu w centrum miasta. Czytaj dalej, aby dowiedzieć się więcej o pracy i wymaganiach związanych z jej wykonaniem.

Czym dokładnie zajmuje się specjalista SEO?
Specjalista ds. Optymalizacji pod kątem wyszukiwarek (SEO) poprawia ranking witryn w największych wyszukiwarkach, takich jak Google, Yahoo! i Bing.

Specjalista zapewnia optymalizację na stronie, aby osiągnąć trafne wyniki wyszukiwania i pozytywne wrażenia użytkownika, rosnący ruch w witrynie, liczbę potencjalnych klientów i świadomość marki.

„Główny cel specjalisty SEO jest taki sam jak każdego innego marketera: generowanie większych przychodów dla firmy” - mówi Brett Bastello, kierownik ds. SEO w Inseev Interactive, agencji marketingu cyfrowego w San Diego.

Stosując inteligentne taktyki na stronie - tagi słów kluczowych, linki wewnętrzne, czyste adresy URL itp. - specjalista SEO może zwiększyć widoczność witryny w wyszukiwarkach, co ostatecznie prowadzi do większego ruchu i większej sprzedaży.

Inne zadania obejmują wdrażanie i zarządzanie tytułami i tagami meta, przekierowaniami adresów URL i błędami 404. Analiza obecności konkurentów w sieci; Monitorowanie Google Search Console i podobnych narzędzi dla webmasterów; Zidentyfikuj możliwości budowania linków; oraz negocjowanie umów z agencjami i dostawcami.

Niektórzy współpracują również ściśle z członkami zespołów marketingowych i kreatywnych, aby opracowywać nowe inicjatywy i aktualizować konta w mediach społecznościowych lub zarządzać nimi, aby zwiększyć zaangażowanie użytkowników.

SEO jest istotną częścią marketingu w wyszukiwarkach (SEM). Wiedza o SEM jest oczywiście niezbędna dla specjalistów SEO, ale jest również niezbędna dla każdego, od marketerów po niezależnych autorów.

Jakich umiejętności potrzebuje specjalista SEO?
Umiejętności komunikacyjne są wszystkim. Kiedy klient zatrudnia Cię do rozbudowy swojej strony internetowej, musisz być w stanie sformułować najlepszy sposób działania i wyjaśnić, dlaczego jest on dla niego najlepszy.

„Musisz sobie wyobrazić, co robisz, aby mieć to na własność i mieć pewność, że podejmujesz mądre decyzje dotyczące ich działalności” - mówi Chris Horton, główny doradca Dr. Rankwell, firma konsultingowa ds. SEO z siedzibą w Lawrenceville w stanie Georgia.

Według Hortona ważne jest również, aby ocenić ryzyko - „znając różnicę między zmianami, które mogą znacząco wpłynąć na postęp witryny internetowej, a zmianami, które mogą przyspieszyć postęp” - oraz przewidzieć trendy i ich wpływ na rynek w przyszłości.

Musisz oczywiście znać Google Analytics (lub inne narzędzie do analityki internetowej), a także narzędzia SEO, takie jak SEMrush i Moz.

Kto jest przełożonym specjalisty SEO?
To zależy od firmy i jej struktury. Jako właściciel i główny doradca Horton podlega bezpośrednio swoim klientom. Inni mogą zgłosić się do SEO lub dyrektora marketingu.

Czy są jakieś podobne prace?
Nie, mówi Horton. „To bardzo specyficzna umiejętność, która wymaga dużej dbałości o szczegóły”.

„Ta praca to naprawdę zupa i orzechy” - dodaje Bastello. „Kiedy próbuję wyjaśnić swoją pracę innym, często mówię po prostu„ cyfrowy PR ””.

Jak ktoś może włamać się na to pole?
Dyplom z marketingu jest pomocny, ale ponieważ SEO jest tak specyficzne, nie ma wielu zajęć w college'u, które zapewnią ci umiejętności, których potrzebujesz, wyjaśnia Horton. Zaleca zapoznanie się z bogactwem materiałów dostępnych w Internecie.

Więcej porad odnośnie widoczności w internecie tutaj: https://aquateam.tychy.pl/

- page 11 of 19 -

tenis.lebork.pl